estockholmooo

sitter hos bror min i hans nya lägenhet i stockholm nu :] vi har nyss varit och käkar pizza på en restaurang runt hörnet typ. :] grymt god pizza, och stor var den med. låg förfan utanför tallriken!

det roliga var att jag somnade i bilen påväg ner hit, så jag sov ungefär hela vägen.. när jag vaknade cp;ade min käke och låste sig såfort jag öppnade käften!

vårt hotell ligger alldeles brevid ett språjlans nytt köpcentrum, jag skojar inte när jag säger att det ligger typ 50 meter från hotellingången! grymt! men jag hoppas på att vi ska åka in till stockholm city imorgon och shoppa, inte för att jag har några pengar men kan ju alltid hoppas på att man får en slant :]

men nu ska jag gå och vara social med dom andra. & inte har jag gratis sms heller så det är bara att slå en signal om det är någonting!

catch you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0