movienight

ja, som sagt hade ju en liten filmkväll igår!
och vi kikade på Paranormal Activity, den var rätt läskig faktiskt.
jag höll för mitt ena öra när basen dunkade som fan, vilket betydde att då kom demonen fram och skulle busa..
sen kollade vi på en komedi som hette Extract, den var väl rätt bra den med. :]

vaknade runt 11 imorse, och jag har nyss käkat frukost. och ska väl börja göra mig i ordning, så ska jag nog följa med pappa till stan och fixa lite saker. sen kommer även min vän hanna hit till stocka, och stannar i 6 veckor!?underbart måste jag säga ;D


faktiskt ska jag börja med godis förbud, från och med imorgon ( kanske idag (a) )
wish me good luck ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0