bellman

tjenamossss!
här sitter jag efter en långdag på skolan.
alla utom några från handels 3;orna fick vara lediga idag. vi ställde upp och stog i caféterian pga konferens.
det gick faktiskt bra, rätt så iallafall... jojuste, vi som ställde upp idag är ju lediga den 2dec. så då tror jag att det blir att börja köpa julklappar med syster. & ser jag fram emot :]
tänkte krypa ner i sängen och kolla på film. snodde några från min syster igår, så nu har jag gott om filmer ett tag! häähä..
även att det låter som att hela vårat hus ska blåsa bort. jag höll också på att göra det när jag gick till bussen imorse, shiiit. men kom hem hel & levande iallafall ;D
fick mig ett gott jävla skratt idag när jag & anna körde rita & gissa. jag kan säga som så att jag måste vara bäst på det alltså. hur skulle ni rita Bellman, och mörker? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0