väldigt trevlig helg måste jag säga

min helg har varit jättebra!
började med att jag åkte till elin på torsdag kväll.
vi var lediga på fredagen så vi följde med frasse till sundsvall, han skulle till ikea och handla möbler ;p
jag handlade bara mat och godis (a) ..
iallafall, resten av kvällen åkte vi bil med frasse och hans kompis :)
på lördagen jobbade jag, sen efter det var det bara att åka till hemköp och sen hem till elin för att göra sig i ordning. Elin hade nämligen bjudit hem två kompisar från bollnäs och även lite andra folk! trevligt trevligt!

jag och elin somnade inte förrens runt 6-halv 7 imorse, vaknade runt 10 -.-!
folket åkte vid 12 på morgonen ungefär så då vare bara jag, elin och helena kvar :p
vi promenderade till Restaurang Gyllene Måsen som elin säger (McDonalds) och käkade :p
vi gick även och köpte lite godis sen gick jag och elin hem och kikade på skräckfilm, åt godis och spelade kort!
sen tog jag bussen hem, somnade på soffan, sen nu sitter jag här och har precis duschat! mmmh, härligt.
tänkte att jag ska slänga mig i sängen strax och sova, fyfan va skönt säger jag bara..


lägger väl kanske in bilder från kvällen imorgon eller när jag får bilderna av elin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0