uuääk

sitter på svenskan nu, har precis ätit lunch. usch, ätit både makaronsallad och korvstroganoff & ris.
fullt i magen.. inte nog med det så drog ju elin hem nyss, den stackarn är fortfarande förkyld.


uuh.
idag när jag kommer hem så SKA jag möbelera om i mitt rum, riva mitt skrivbord (?) och städa så att det blir skinande rent, undra om jag hinner idag?!


- =



haha, snyggt gjort måste jag säga, jag har två madrasser, och nu ska jag montera bort benen på den enda madrassen och lägga den på den andra madrassen med ben! om det funkar vill säga?!
då är det bara att lyfta ner ena madrassen ifall någon ska sova över..




och ta bort mitt skrivbord, eftersom jag har ju ett barbord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0