Usa - sommaren 2009 ♥

jag vill tillbaks till usa!
där har man inga bekymmer, inga måsten, bara leva livet. Gud så härligt!

jag på miami beach ↓



jag, ganska sönderbränd och arg, i Daytona. ↓



Daytona ↓



Daytona ↓



middag första kvällen i miami ↓



golden corral, en bufferestaurang med väldigt mycket mat, mmhhm. ↓



jag utanför hotellrummet i florida city ↓



vi besökte ett ställe där de spelat in denna film för många år sedan, häftigt måste jag säga. ↓



på samma ställe ↓



vi var på en baseball match mellan, Braves & något jag inte kan stava till (a) ↓



samma här ↓




Stone mountain, en jättestor sten, man åkte linbana upp. ↓



såhär såg det ut uppifrån stenen, folk som paxar platser genom att lägga ut filtar, i väntan på lasershowen som visas på kvällen. ↓



biltur ↓



Miami ↓



Washington Avenue, där ligger bla. Miami Ink ↓



Miami Ink ( ser ni mig? man ser mig speglas i fönstret) ↓



Miami ↓



Everglades, krokodil och alligator farm. Den båten åkte vi i, snurrade 360grader med väldigt fart och såg en krokodil eller en alligator. ↓



Ser ni krokodilen (eller alligatorn) ?! xD ↓



Vi åkte bil i timmar för att komma till Key West, det här är den sydligaste punkten i USA. ↓



Daytona speedracing bana, där b.la. Dale dog i en krasch under ett race. ↓




Fler bilder kommer senare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0