tjockhuvve

uscha, jag är fortfarande förkyld.
snorar så jag får ont i näsan och huvudet & nyser gör jag hela tiden.
undra om det är värt att åka till skolan imorgon! jag känner att jag måste, men är man pigg nog, och orkar, är ju trots allt förkyld & att nysa på klasskamraterna är väl inte så uppskattat.
aja får se hur det blir!
nu är ungefär 19 dagar kvar i skolan, grymt skönt måste jag säga. :thumbsup:




just nu på viasat history är det ett program som heter: krigsförbrytare inför rätta.
det handlar om de värsta krigsbrotten i mänsklighetens historia.
hemska scener, typ dödar folk på öppen gata, bara piskar ner dom. usch.


ska kika lite på Svenska hollywoodfruar istället ;)


Kommentarer
Postat av: elin

söder, du ska iväg imorn. annars kan ju inte jag ta ett rejält snack med din förkylning :(

2010-05-17 @ 21:59:13
URL: http://elintrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0