Stockholm here we come!

yeees, it's almost to good to be true!


imorgon måste jag börja packa, för på torsdag åker vi till stockholm.
och många frågar vad vi ska göra i stockholm, för vi har ju inte släkt eller något där.
Men vi åker dit för att bo på hotell och få lugn och ro ett tag iaf, sen bär det av till stockholm city,
där förstår väl alla vad man gör? (;
jo, man shoppar, på gallerian och drottninggatan såklart.
kanske blir en sväng på gamla stan också!

och så är det bara jag, mamma & pappa som ska åka.
men, inte bara det.
Ida ska också åka med, eftersom hon ska ner till sin kille.
men hon ska nog gå med mig på stan en av dagarna också.
det som är så bra är att vi åker ner på torsdag och stannar tills lördag.
vilket betyder att jag kan vara på
hudik cruisingen också! YEEEY! =D





&



Kommentarer
Postat av: elin

meeeen, jag vill också på cruisingen :'(

2010-05-11 @ 17:30:31
URL: http://elintrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0