sleep tight

nu har jag precis tvättat håret och tagit bort sminket, polerat ansiktet med creme & typ ansiktsvatten så nu är mitt ansikte lent som en babystjärt ungefär. :o
well, nu ska jag dricka lite obo'y och sen borsta tänderna och krypa ner i sängen och läsa "Pojken som överlevde förintelsen" började läsa den igår och den verkar faktiskt vara bra.
faktiskt är jag väldigt intresserad av dedär med Auschwitz & Hitler, ja ni vet. alltså, jag läser helst såna böcker & verklighetsbaserade, som typ "Bakom stängda dörrar".
nu tycker jag att det kan misstolkas?! men jag tycker det är hemskt att läsa, men samtidigt är det spännande att läsa, förstå mig rätt nu ;p
aja, nu måste jag kila.
ska orka upp imorgon, jag är ingen morgon människa om jag inte får sova tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0