en helt vanlig måndag

och jag trodde igår att jag skulle vara hemma från skolan, men icke!
vart iväg tvingad, inte nice. ><

iallafall, åkte till skolan var på nå möte sen så åkte jag hem.. kunde ju ändå inte vara med på idrotten eftersom jag är sjuk, så passade på att åka med min bror hem istället för att vänta från 11.20 till 13.50 för att åka hem!?
vi fick iallafall punka så vart att byta däck och åka 70km/h in till däckia i hudik, byta däck hit och dit och grejsa och fixa och trixa. sen åkte vi till pappas restaurang och åt lite mat och sen direkt hem och där somnade jag i fotöljen och bror på soffan.
bror grillade för nån timme sen, gott kan jag lova. mmmhm! kött & potatis, sallad & vitlöks creme fraiche + coooola ;]]

måste kila ner och städa hela köket, fullt av gamla kläder och grejor från lägenheten som ligger och dammar! sörrni, jag har lite att göra. får se om jag är frisk nog att åka till skolan imorgon, vilket jag hoppas!
på något konstigt sätt har det blivit så att jag har varit borta från skolan typ en dag varje vecka, NÄSTAN varje vecka ;] jag vet att det finns någon vecka där jag varit där hela veckan.

mjao, see u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0