texas

tooodilooo! idag kl 17:00 hade vi ett bord bokat. där vi käkade och hade det trevligt bara. sedan efter det åkte jag lite Hot Rod med jonas & rodney! det var kul :) jäklar ja! men, nu sitter jag hemma i stocka. ;) jag har tappat mina nycklar :(



Imorgon torsdag börjar jag typ 9:50 och går till 12:35. då ska jag nog följa med min bror & syster (?!) till sundsvall, beror på om jag hinner tillbaka till hudik innan kl 18:00! men jag hoppas jag kan följa med, ska kanske byta min matta och barstol.. & så ska jag även passa på att inhandla lite snygga vårkläder. & så ska jag hämta ut mina skor som jag har lagt undan i hudik också.. yes, det var iaf min eftermiddag :) vad gör ni imorgon, någon som ska gå på trökiga g-festen? någon som ska vara hemma, eller ut och festa någon annan stans? ;) själv ska jag ut och parta med flickorna som det låter :) (nyktert) jag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0