9 mars.

today har jag faktiskt lagat spagetti och skinksås, det vart gott faktiskt :)

jag tror även att jag börjar bli förkyld, vilket inte är bra!
jag som har ganska många planer i veckan.

imorgon eftermiddag åker jag, henrik, helena & mamma till sundsvall!
där ska jag försöka handla nya kläder & så ska jag försöka få mamma & pappa att köpa en ny matta, ett databord och sängöverkast till mig, & (kanske lite mer grejor?!). kanske det låter som jag är bortskämd nu, men det är jag verkligen inte. iaf inte nu senaste tiden! då har jag handlat så gott som för bara mina pengar! ;)

faktiskt så behöver jag ett nytt skrivbord, iaf inom en snar framtid. för såfort man försöker flytta skrivbordet jag har nu så håller det på att rasa ihop ;o.

fast en svart ↓
 299:-
eller?
den i den färgen, eller svart!
1295:-

så skulle jag vilja ha en sån matta, men långa fransar eller vad det heter ?! ;p
399:- tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0