notaseasyasithought

nej precis, photoshop.. på ENGELSKA!
ja, har iaf kommit en bit med pluggandet. gjorde samhällshändelse uppsatsen idag, där jag skrev om vulkaner, mkt mkt mkt intressant.. nja!
men fick veta att det inte är lavan som dödar - den rinner så pass långsamt att man hinner undan -, utan det är giftiga moln som kommer från berget precis innan utbrottet? undra om jag förstog det där rätt! ;)
nu ska jag ta mitt pick & pack och hoppa i säng, ska väl kanske läsa lite, började läsa en ny bok igår..
jag köpte boken för längesen när jag sålde jultidningar, men jag har ju aldrig tyckt om att läsa böcker..
läste väl några sidor sen tappade jag lusten, men nu jävlar är den spännande ;) läste till halv 12 igår natt.
käkade middag med jossan idag på stan också, häver väl inte bilder imorgon, för nu har jag inte tid. har två mycket stressiga dagar framför mig, inte så kul nej. men jag överlever för jag ska ha sommarlov.. -.-
& det är SISTA sommarlovet någonsin :'(
så godnatt kära bloggläsare. jag bloggar mer imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0