k-special

haaallåå i stugan =)

har tillbringat min dag i stan, med sandra. vi har gått på stan en sväng och så. dock var jag helt osminkad, hade mjukis byxor och uppsatt hår (ingen vacker syn)

sen hämtade pappa mig, jag tvingade honom att åka driven på donken och köpa cheeseburgare till mig, jag glömde äta frukost imorse innan vi åkte till stan, sen åt jag en delicatoboll och en kexchoklad på hela dagen, så sent som halv 5 åt jag något som liknar mat.
sen handlade vi och sen for vi hem, då kikade jag på tv, sen somnade jag och här sitter jag nu :p
ska väl kanske kila ner på rummet och städa och fixa saker tills imorgon. åker nämligen till stan imorgon också. åker nog in med mamma och så ska jag försöka få med henne på stan för att shoppa lite. (: sen kanske jag stannar kvar och sover hos sandra, och går på stan förståss (: får väl se vad vi hittar på!

nu ska jag äta fil med k-special flingor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0