homeagain

sådär, nu är jag hemma igen, har dock inte ätit än. (ovanligt att jag inte gör som planerat?)
men sitter iaf och väntar på sandra nu, hon kommer hit en sväng sen så när cicci är klar med gräsklippandet så ska sandra gå dit, jag kanske följer med också.
jag har rätt mycket framför mig dom närmsta dagarna.

Idag:

  • städa kaninburen
  • klippa gräset
  • tvätta
  • umgås med cicci & sandra?
  • städa lite på rummet kanske, ser ut som ett bombnedslag.. -.-
Imorgon:

  • tandläkarn i bergsjö 10.15
  • sundsvall & shoppa hela dagen
  • myskväll? med två st ;)
Lördag:

  • Klippa gräset hos farmor (:
  • kanske till kusin med familjen..

aa, det är allt jag kommer på nu ;p men blir väl säkert något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0