godday

sitter i fotöljen och funderar på om jag ska äta någonting, för jag är hungrig som ett djur. har druckit en mugg oboy & ätit en skål med glass idag, och det är allt. fyfan hungrig är jag! ;)
och är ju som sagt hundvakt idag, åt charlii.
han ligger i sin lilla bädd och sover tror jag? har varit ute och gått två gånger idag, iof är det inga långa rundor men ändå. jag har till och med fått skavsår på mina fötter efter flip-flop skorna x) ska väl snart ta en till promenad med honom, han måste vara uttråkad stackarn :o..
även att henrik håller på att marinera korletter som vi ska grilla senare. mumms säger jag! det är så mysigt att grilla med familjen ute på altanen, & när solen skiner :)
jag drömde inatt att jag skulle fylla 18 på lördag xD

bloggar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0