eclipse

YES! bokat och klart.
ska på premiären av eclipse, även att vi ska kolla på den kl 12 på natten! grymt (y)..


aja, idag har jag varit i skolan.. kan ju säga att det var en sur morgon, stackars dig annika! :/

men sen ägnade jag sista lektionen för att göra ett prov som jag inte gjort, och en uppgift från FÖRRA boken i projekt&företagande ^^
så nu har jag lite mindre kvar att göra. men det är fortfarande en del -.-

& så försöker jag lära mig photoshop men det är ju lite knepigt tycker jag, även att allt står på engelska..

nenuni! nu ska jag "Marknadsför en butik!" har gjort likadana uppgifter flera flera gånger det här året... inte kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0