weekend

i helgen har jag varit med sandra! jag tog även mitt första dopp igår, grymt (y) har varit och kikat i gnarp både i fredags & igår natt, men det SÖG.. kanske var för att vi aldrig var in på området, men ja.. har även bränt mig lite under helgen, så är lite röd ^^ idag har jag och sandra & cicci köpt godis, hyrt film. sen åkte jag och sandra iväg och badade med viktor, tjompe och henrik. sådär mitt andra dopp för i år :p även att jag inte badade i sverige nånting förra året, jag badade bara när vi var i usa! haha. så mitt första dopp i sverige på två år alltså ;) sen efter badet åkte jag, sandra och tjompe hem till mig och spelade monopol.. nu är jag stolt, för jag vann faktiskt! nu sitter jag på mitt rum och har precis hämtat dammsugaren, tänkte nämligen städa mitt äckligt lortiga rum nu innan jag lägger mig.. usch, hittade silverfiskar och snusk här igår -.- även att så fort man öppnar ett fönster så invaderas rummet med massa insekter, kusar och snuskflugor och mygg och blabnaskejf.. ja ni förstår! men nu ska jag städa så bloggar jag mer senare :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0