onmyway

nu håller jag på att packa, för att ta bussen 19:35 in till hudiksvall.. där ska jag möts jag upp av elin trygg & madelene ed! grymt (y) ♥
blir väl kanske kvar i stan ett tag, men sedan far vi till söderhamn/bollnäs. jag ska nämligen övernatta hos elin :)

min dag började med att jag satt i säkert 3 timmar och spelade monopol med tjompe och henrik (JAG VANN!), sen hoppade jag in i duschen, sen har jag inte gjort så mycket mer, eller jo mormor och morfar kom på besök, helt oväntat & ovanligt?
jaja, mycket trevligt iallafall..

nu ska jag packa vidare och se till så att jag hinner med bussen, men det måste jag göra :D
får se om jag får tillgång till en dator så att jag kan blogga en skvätt senare ikv. hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0