morning

vaknade väldigt sent idag med, klev upp runt halv 2. gosh, jag sover bort hela dagarna.. jag måste verkligen lägga mig tidigare -.-

nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, då ska hon laga korv-stroganoff och ris. muuummms! mamma har alltid varit bäst på den maträtten, det var min favorit rätt när jag var liten :D ååh, gud va gott det ska bli :D

men efter maten ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag fräscha upp mig, noppa ögonbrynen, raka benen, måla naglarna, KANSKE klippa mig själv? jag har inte bestämt mig ;] vi får väl se..
jag har en sån där dag då allt känns bra, jag skulle vilja städa hela mitt rum, rensa all skit som finns där.. och tvätta.. har du också sådana dagar ibland? :]

det är 29° grader här nu. och jag tror inte ens solen ligger på just där heller :o men guuuuud, det är faktiskt som utomlands..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0