list

Senaste

Låt du hörde: har faktiskt ingen aning :o

Film du såg: den jag såg hela är Eclipse =)

Mat du åt: cheeseburgare, mcflurry & vatten

Kram: syster helena!

Puss: ehm, no comments.

Känslan: längar tillbaks?

Resa: Stockholm i maj tror jag?

Glädje: hittade en 100-lapp på gatan idag.

Dröm: inatt, vet inte vad jag ska säga. sorgligt men samtidigt så sööt.

Person du träffade: mamma :p

Personen du pratade i telefon med: kusin thomas :)

Personen du fick sms av: adam!

 

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig ätit en sån tror jag ;)

 

Gången du var utomhus: det var fakiskt så sent som ikv.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: eh, det var nog faktiskt i söndags ;)

Saken du köpte: choklad & en pingvinstång (a)

Allmänt

Ska bli skoj: sundsvall, träffa elin :)

Ska inte bli skoj att: behöva gå ner och lägga mig -.-

Sparar till: resa i sommar ;)

Pålägg som gäller: smöööör :D

Önskar att jag var bättre på: att spara pengar, och att bestämma mig för något och ta beslut.

Dagens dryck: mtn dew ;)

Vad saknar du: pengar & kärlek

Tre band/artister: åh, återkommer med svaret faktiskt, orkar inte -.-

Vad har du gjort idag: varit hos syster, handlat på träffpunkten, käkat på donken, blivit ner-regnad av regnet, varit med sandra, spelat monopol med kusin, henrik & sandra.

Brukar du svära mycket: nja, ibland. tänker ibland att det blir lite för ofta :p

Hur tidigt stiger du upp: helst runt 11-12. tänk om jag kunde vakna lite tidigare.. typ 9 iaf..

På helgerna: umgås jag med vänner, eller jobbar, eller degar.

Vad ska du göra ikväll: nu antar jag? ska väl försöka äta något sen lägga mig om ett tag :p

Hur många timmar sover du per natt: det är minst 7 timmar iaf..

Vem är snyggast i världen: typ, hugo? eller jag vet inte..

Vad är det för veckodag: eftersom klockan är efter 00.00 så är det torsdag..

Bästa saken som hände mig förra sommaren: USA!!!!! WIIIIE!

Favoritplagg i garderoben just nu: det är nog den vit/korall färgade randiga tröjan!

Längd: ca 176?

Vikt: oh, 66 kanske?

Byter gärna garderob med: kenza!

Byxa eller kjol: byxa!

Senast utlästa bok: någon gossipgirl bok :p

Mitt rum kan beskrivas som: stökigt & tråkigt..

Mig själv med tre ord (just nu): hungrig, skallebank, varken på bra eller dåligt humör tror jag?...

Jag tränar: aldrig kroppen..

Jag ville bli när jag var liten: hm, vet inte :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0