√ en av sakerna.

ja, skrev ju saker jag skulle göra igår, do you remember?
massor av punkter, jag har gjort iallafall en sak... städar kaninburen, och jag kan säga att det var inte det lättaste, jag stog där lutandes ner i kaninburen med röven i vädret. gosh! och inte nog med det så svettades jag, uuuuh det är riktigt varmt ute.. är ju nästan som utomlands, fast inte lika kvavt kanske! och inte lika varmt för den delen. gud vad jag babblar -.-! jaja.. jag känner att jag inte riktigt orkar städa hela rummet nu, eller det är inte så mycket kvar faktiskt, men jag orkar inte.. efter min stora insats med kaninbursstädningen tycker jag att jag borde få ta det lugnt.. (vilket jag gjort hela dagen). + att en grymt jobbig fluga flyger runt datorn och mig nu, jag får spunk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0