tjena

länge sen jag bloggade nu, men jag har verkligen inte haft någon blogg lust alls.. vilket känns otroligt trist! jag tycker det är askul att blogga och se hur statistiken höjs mer&mer! :)

men iallafall. jag har inte varit i skolan på två dagar, det finns några anledningar, dock tänker jag inte gå in på vad det är.. det kommer antagligen att märkas snart!

såå, nu sitter jag i fotöljen och mår fortfarande lite illa efter att ha tryckt i mig nästan 1 liter oboy! kan säga att magen inte mår bra efter det... uuh ;b
men iallafall mamma håller på att laga köttfärslimpa och potatis, fyfasen va gott säger jag. :] det är bra att ha två föräldrar som kan det där med att laga mat!

men efter det så kommer min syster och hennes kille hem hit, och då ska vi bege oss till sundsvall för att handla saker till min kusin. :] kommer bli awesome! saknar faktiskt mina kusiner! ♥

igår när jag skulle gå och lägga mig så blev det att kika på PISTVAKT, det måste vara något av det bästa som finns, jag bara älskar att kolla på det, så underhållande och ja, skit bra :D eller hur?


jag är då en äkta norrlänning! ;]







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0