mannen utan ansikte

sitter fortfarande i denna omtalade fotölj, jag känner mig, ja som att jag inte har något liv..
kikar på "Beck - mannen utan ansikte" jag undrar hur många gånger jag har sett alla dessa Beck filmer? jag tycker fortfarande att det är roligt att kolla på dom. är det bara jag som tycker om att kolla på Beck filmerna?

åh, jag har bestämt mig för att göra en ansiktsmask imorgon när jag vaknat. har gjort det endast EN gång tidigare tror jag? och nu har jag köpt en chokladmask som ligger och väntar på mig. mjaaa! juste, blir väl en sväng till antingen hudiksvall eller sundsvall imorgon, kylskåpet här hemma är näst intill tomt faktiskt. så hänger väl med och handlar lite mat imorgon, får se vad som händer efter det. någon som vill hitta på någonting?.. jag blir deprimerad av att sitta inne.. det är inte långt kvar på lovet och då tycker jag att man ska se till att göra någonting roligt de sista veckorna, faktiskt! eller vad tycker du? ;]

nej, nu ska jag kika på filmen och försöka bli lite tröttare och finna orken att lyfta rumpan och gå ner till min säng! :thumbup:

Kommentarer
Postat av: rozan

Sv; älskar muffins :)

tack så mycket

2010-08-03 @ 01:43:17
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0