let it be a suprise

jag har bestämt mig för att inte kolla på statistiken på bloggen på ett tag, det blir lätt så att man kolla hela tiden.
har någon mer läst bloggen senaste minuten, men nurå? hm. men nurå? nähäpp. och så skriver man lätt tråkiga och onödiga inlägg som ingen tycker är roliga att läsa! så jag hoppas ni märker skillnad? ;b

någon som har sett "the wedding singer"? den går på 6:an nu, jag sitter och småkikar hela tiden, men fattar inte riktigt vad den handlar om. men något jag vet är att Adam Sandler är med, och då brukar filmerna oftast vara bra, tycker jag. han är ju skit rolig ju ;D


nu ska jag äta min efterlängtade kvällsfika :]
+ rostade & saltade solrosfrön. mihii yummie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0