hello there

min morgon var inte alls bra. jag hann inte äta frukost, så blev att klunka två glas juice. slänga på sig lite mascara och sånt, sen när jag väl är typ klar så hittar jag inte mitt busskort, eller min plånbok. så jag får springa och ringa mamma, "välkommen till telia mobilsvar" och så ringde jag till jobbet men då hade dom inte märkt att hon kommit dit, så fick inte tag på henne. så då tänkte jag att jag skulle ringa min pappa och fråga om han visste vart min plånbok var, eftersom den hade legat i mammas väska. & jag har inte haft pengar på telefonen på typ en månad, så jag ringer alltid en signal, men jag har så bråttomt och springer mot kaninburen samtidigt som jag ringer honom så han hinner svara innan jag lägger på... där försvann min sista jävla krona ;b och inte nog med det så glömde jag pengarna hemma -.-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0