här ska ätas nyttigt

yes, precis som rubriken.
jag har gått upp runt 5 kg senaste tiden, mycket godis, GO mat & sånt.
så nu ska jag äta A-fil & Cheerios, till morgon, mellanmål & kvällsfika, och inte t.ex. bröd & sånt & då ska jag försöka att bara äta de och inga mackor.
+ att fil & cheerios kan vara ett av det godaste som finns att äta, förr åt jag det jämt! :]
(och, nej. jag är inte värsta depp, och gråter för att jag gått upp i vikt. absolut inte! men jag har nått det stadiet då jag känner att något måste göras & att jag väger lite för mycket. jag ska försöka gå ner 5 kg & ligga kvar där och äta nyttigt så att min mage fungerar som den ska. vilket den absolut inte gör..)!

wish me luck!!

Kommentarer
Postat av: rozan

Sv; har vart med kompisar, dudå? :)

2010-08-03 @ 21:14:19
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0