crazy crazy

hellooooooO!

har varit och klippt mig idag, vart en bra bit.

när jag kom hem möttes jag av min bror.
bror: du har ju inte klippt dig?
när jag kom upp till köket,
pappa: men du har ju inte klippt dig?
jag: JO! ;b


iallafall, vart klart lite tidigare så jag knatade iväg till mammas jobb, och på vägen dit möter jag mormor, så jag stannar och pratar med henne en stund. sen gick jag till mammas jobb och det tog en stund innan jag hittade henne.. jag stog där inne som ett fån och vågade inte röra mig? medans några pensionärer satt och pratade, och en som jobbar där stog och kollade på mig. men till slut så fann jag min mor :]
jag sprang in på ica och köpte fil & en glass, sen for vi till min mormor & morfar och hälsade på en sväng, åå jag lekte med deras söta lilla hund, så snuttig. :]
nu har jag nyss ätit så funderar på att gå ner och dunka musik och städa mitt rum. som för övrigt ser ut som en rövarkula! SUCK.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0