beat it

alltså, jag kan inte säga mer än att gårdagen var toppen :thumbup:
började med grillning & ölspel, sen lekar, dans, spritspel m.m ;b
men iallafall, vart en lång promenad för mig och elin inatt iallafall. från typ sandvalla, ner på stan, runt där lite sen upp till håsta. jo en liten bit är det ju ;]

& idag började jag med att vakna hos elin, hungrig & glá var ja, så det blev donken, och så köpte elin chips & dipp, sen satte vi oss och kikade på skräckfilm och käkade gotta hemma hos henne :]

sen kom mamma och pappa och hämtade mig och så hämtade vi syster sen for vi till maxi och handlade lite, jag köpte bland annat kollegiebok & suddgummin, jag menar, måste ju vara ute i tid ibland (a).

menmen, nu har jag och syster kikat på The Uninvited & Sex and the city 2.
The uninvited kikade jag och elin på tidigare idag, men jag hann inte se klart den då ;b
kan ju säga att den filmen är typ jättebra, dock ett väldigt dåligt slut.
& sex and the city 2 är ju asbra, haha. humor :D

men nu är jag nästan redo för sängen.
tvätta facet, käka kvällsfika
men nu ska jag kika lite på tv, ge min kanin mat, borsta tänderna, byta om osv.
men skriver såklart mer imorgon.

catch you later guys!





Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: tack så jätte mkt :) allt bra annars då? kram

2010-08-16 @ 13:00:18
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0