almost done

sitter nere i mitt rum nu, är snart klar med rummet. great :]
jag är hungrig nu igen, jag käkade 2 stekta ägg & stekta grönsaker till lunch/middag/mat?!?! jaja, det var ju inte så mycket så jag läre knata upp och käka någonting. jag ska nämligen försöka göra ordning min mage på allvar nu! jag måste verkligen, för det blir fan inte bättre om jag äter som jag brukar..

vad gör alla på fredag? kräftskiva? :]
jag ska nog vara med jossan, sen vet jag inte om arnström kommer till byn eller hur hon gör, det märks nog! [:

juste, lägger upp bilder på hur rummet ser ut när det är färdigt lite senare! så ska ni få se vilken förvandling. så håll utkik! ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0