söndriga byxor och ont i magen.

min dag har inte varit den bästa.


mina byxor sprack när jag satte mig i bilen påväg till sundsvall. (dom var gamla & slitna faktiskt)
så jag fick gå med ett hål precis på innerlåret..
& nu har jag ont i magen, och så hann jag inte tvätta allt jag hade tänkt tills imorgon -_-
men ett plus är att jag bytte min matta idag, köpte fel färg sist, vart en mörkblå istället för en svart..
det dåliga var att det stog ingenting alls om vilken färg det var på plasten/ettiketten & det syndes inte heller igenom plasten, det såg faktiskt ut som svart tills man tog ur den ur förpackningen.


& så har jag käkat ben & jerry's idag :)







nä nu ska jag kika klart på filmen på trean.. vi hörs! night :)


Kommentarer
Postat av: hannisen

kanske världens godaste glass :O

glöm inte bort att följa min blogg också ballan ;) <3

2010-04-12 @ 02:00:55
URL: http://hannisbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0